Friday, June 6, 2008

Analisis 6 Jun

salam....wow....dah lame gile aku xupdate blog aku ni...2 bulan lebih gak...sejak kena recount ari tu aku dah xcount2 lg....so baru semalam aku intai2 balik pair daily gj ni..aku pun nampak skit..mungkin skang ni gj daily dalam corrective wave...mungkin wave (iv).ok let's move on...

GJ (Daily)

ok...skang gj dalam wave (iv)...setelah wave (iii) dah complete kat 195.07. wave (iv) ni aku nampak cam berpetternkan ascending triangle di mana skang ni dalam subwave (d) drop. ok kalau kito zoom lagi...skang ni gj mungkin dalam proses utk mengcompletekan wave b up. dalam wave (d) akan ado 3 subwave kan.so skang ni dalam wave b...mungkin tunggu maso je nak drop utk wave c. apo2pun wave b berkemungkinan jugak bleh reach high kat trendline atas tu...mungkin kat 209.90...sebelum drop ke lower trendline kat 204.xx. apo2pun better tunggu reversal cs kat H4 atau daily sebelum short. ari ni NFP..mungkin ado penunjuk kat situ...kalo break je trendline atas tu..mungkin count wave (iv) ni xvalid...so akan jadi wave (i) baru...dimana major wave (A) (B) (C) tu dah valid...tu je kot stakat ni..

No comments: