Saturday, June 14, 2008

Analisis 14 Jun

wow...gj naik break trendline...recount lg...apo2pun aku still lg rase gj akan drop gak..tapi ntah le..kito tgk je le..keke....OK.memandangkan aku rase malas plak nak count buat maso ni..asyik2 recount jer.... dan sementara kito tunggu gj buat wave yang lebih clear..aku mulai skang ni aku akan letak signal daripada software MTPredictor v5.0 EOD. software auto count ew le ni...lebih kurang gitu le...tapi bg aku s/w ni still lagi 50-50 accurate. manual count masih lg diperlukan utk mendapatkan entry dan target point yg sesuai...jgn follow 100%..kalo signal dah in profit walaupun xkena TP lg....baik protect le dulu profit tu.kang xpasal2 cik marginah tepom korang..keke. aku pun baru je pakai MTP ni...kalo ado apo2 kemusykilan bleh le ke forum carigold tanyo kat bro zaireen. ok ni serba ringkas camno korang nak pakai signal ni

Entry Trigger = Pending Order
100% Initail Risk =
Target
Stop Trigger =
Stop Loss

a risk/reward
ni nisbah antara risk ngan reward..gini le kalu senang nak paham...lagi rendah risk tu..lagi kurang le risk signal ni...keke...reward dio akan sentiasa 1

Untuk permulaan ni aku letak GU Daily. signal ni bukan tiap2 hari ado...kalo ado..ado le..kalu xdop..xdop le..keke

GU Daily (13 Jun)

Risk 3.8:1

Buy Stop @ 1.9512 (Trigger @ 10:30AM, 16 Jun)
Stop Loss : 1.9408
Target : 1.9616 (TP with 104 pip @ 6:45PM, 16 Jun)

No comments: