Saturday, March 15, 2008

Analisis 15 Mac (GBP/JPY)

salam....peh..seminggu xupdate blog ni...biaso le kan..last update lepas gj dalam correcttive wave.tu aku slow skit kalo time wave camni.bior kan ajer dulu...biar gj siapkan pattern dan tunjukan kito pattern sebenarnyo. kalo korang refer analisis 6 Mac lepas...sebenarnya time tu baru complete wave a dalam wave 2...aku ingat time tu wave 2 dah complete dah..last2 dalam seminggu lebih gak nak complete wave 2 ni dan aku nampak pattern dio Flat abc . ok..tu ulasan aku tentang analisis yang lepas. so skang ni aku akan ulas plak mengikut timeframes D1, H1 dan M15

GJ (Daily)

aku still lagi stick ngan major count aku ni. aku start count chart daily ni bulan november tahun lepas lg ni.so far xde lagi recount utk daily ni. alhamdulillah..cantik jer gj follow... :D . ok setelah wave (ii) dah complete, apo lagi...wave (iii) le bro...let's the profit run..kekeke. swing jer sell post tu sampai wave (iv) xpun peram sampai wave (v) ...kekeke...


GJ (H1)

ok...utk hourly plak....aku rase wave i dan ii dah complete. yang drop mlm semalam tu wave iii. drop xingat tu..kat 500pip gak tu...dan bg aku wave iii xcomplete lg kot...nak tau apsal?..kena le korang refer kat chart M15..keke


GJ (M15)

kat M15 ni...wave i,ii dan iii dah complete.so skang ni kito ado 2 kemungkinan...antara wave iv dah complete atau belum.tapi le aku rase cam belum kot...takkan wave iv simple gitu jer kan? ataupun gj nak extend lg buat abc cam gambo kat atas...naik utk complete kan flat atau zigzag pattern kat wave iv ni. dan...bg aku kalo gj terus break low 199.87..mungkin wave iv dah complete..nak terus drop utk wave v...mungkin akan ke 196.79 (FE 161.8 H1 Chart) sebelum buat correction wave iv (H1 Chart)

No comments: