Saturday, February 16, 2008

Analisis 16 Feb

GJ (M15) 8:00 AM

wow....gj drop kat 300pip semalam dr high.whut da nice prediction!! :D .so aku rase wave (iv) dah complete...zigzag peten abc.so time for buy!!.kito makan kat wave 5 plak.keke ok2.kito predict apo yang mungkin berlaku next week. aku lihat akan ado 2 kemungkinan sama ada terus naik ataupun naik skit..pastu drop teruss.

Count 1: aku still stick ngan main count aku, wave (iv) dah complete.so akan naik utk wave (v).tetapi keno break211.94 dulu (line merah kat dlm gambo).kalau dpt break mungkin kita dpt tgk gj akan ke area fib161 (212.84-213.15).kalo xdpt break kito ke count 2

Count 2: apsal aku rase akan ado 2nd count.coz kat daily dah ado double top dan cs daily hari kamis dah macam spinning tops...dan sc semalam plak bearish cs.pastu wave (iv) macam dah complete.flat peten 3-3-5.mungkinkah akan berlaku reversal trend?.adakah wave (v) besar dah start?.kalo betul le, wave a (biru) tu wave 1, wave b tu wave 2..wave c yg drop semalam tu wave 3..pastu naik mungkin akan ado 3 subwave utk wave 4..kalo bleh break low wave 1 (line merah) maknanya Count 2 ni dah xvalid..kalo xdpt break...mungkin valid utk wave 5 dalam wave 1 drop dah start..so kita bleh tgk gj akan drop bawah 200.00

No comments: